13 padomi, ka efektivi izplatit preses relizi 2023. gada
1. Izveidojiet savu PR izplatisanas sarakstu
Jus varat patstavigi parvaldit savu PR no sakuma lidz beigam, kas ietver zurnalista kontaktu saraksta izveidi un preses relizu izplatisanu, izmantojot parasto e-pasta pakalpojumu sniedzeju.
Sis variants prasa gan laiku, gan personalu, jo kvalitativa kontaktu saraksta izveide var aiznemt diezgan ilgu laiku. Tomer tas ir vismazak izmaksu prasoss veids, ka parvaldit savu PR.
Patiesiba, jusu metode var but efektiva, ja jus pareizi pavadisiet laiku, petot zurnalus, blogus un zurnalistus, kurus velaties merkt.
2. Noteikiet savus preses relizes merkus
Lielakajai dalai preses relizu galvenais merkis ir sniegt butisku informaciju par organizaciju vai pazistamu personibu.
Tomer ir vel daudz vairak. Palielinot auditorijas iesaisti ar zinas sutitaju, ir saistits merkis, ko var sasniegt, piemeram, mudinot skatitajus noklikstinat uz iegultas hipersaites vai noskatities iegulto video.
Papildus merki var ietvert konkreta heštega lietosanu, e-pasta sutisanu vai relizes publicesanu socialajos medijos vai tas atkartotu publicesanu citur. Sis ir netradicionalais t.s. “nopelnitais mediju” piemers, jo tas palielina paziņojuma redzamibu, neuzliekot papildus izmaksas sutitajam, tadejadi palielinot atdevi no intereses.
3. Pievienojiet grafiku, video vai attelus
Jusu raksts ir dazadak piesaistis auditoriju un sanems mediju uzmanibu, ja tas satur multimediju saturu, piemeram, bildes, grafikas, video utt.
Preses relizes ar atteliem ir daudz lielakas iespejas tikt apskatitam medijos neka tas bez tiem.
Jus varat palielinat savas iespejas tikt piefiksetiem mediju izdevumos, pievienojot mediju elementus, lai palidzetu stastit pilnigu un parliecinosu stastu.
Turklat velaties izmantot tikai attelus vai video, kas ir saistiti ar jusu preses relizi, piemeram, attelus ar jusu produktu vai vieta, kur tas atrodas, vai jusu uznemuma logotipu, un ieverot autortiesibu ierobezojumus.
4. Ieverojiet pareizu preses relizes formatu
Jums jāievēro pareizs preses relizes formāts, ja vēlaties, lai žurnālisti izrādītu interesi par jūsu paziņojumu un jūsu preses relize tiktu apskatīta plašsaziņas līdzekļos.
Tādēļ pareizais veids, kā formatēt preses relizi, ir ar galveni, virsrakstu, datuma rindu, ievada rindkopu, pamata rindkopām un standarta tekstu.
Jūs varat arī izvēlēties izmantot visaptverošu preses relizes rakstīšanas un izplatīšanas pakalpojumu, lai nodrošinātu visus nepieciešamos elementus.
5. Izveidojiet interesantu e-pasta piedavajumu preses relizei
Pirms sutit preses relizi zurnalistiem pa e-pastu, jums jāizveido piedavajums. Tas kalpos ka e-pasta teksts, ko jūs izplatīsiet žurnālistiem kopā ar preses relizi.
Spēcīgs piedāvājums ir svarīgs, jo tas ir jūsu pirmais kontaktpunkts ar žurnālistiem un viens no faktoriem, kas ietekmē to varbūtību lasīt un iesaistīties jūsu preses relizē.
Tādēļ mērķis ir gudrs sākuma apgalvojums vai “āķis”. Pēc tam trīs īsās rindkopās izrādiet interesi par personu, ar kuru sazināties, un izskaidrojiet, kāpēc viņiem varētu patikt piedāvājums, ko jūs veicat.
Izpētiet publikācijas lasāmību un tās īpašības, piemēram, demogrāfiju, intereses un problēmas, lai izveidotu pārliecinošu priekšlikumu.
Pēc ievada aprakstiet stāstu, ko jūs izplatajat, un kāpēc tas ir svarīgs un saistošs šai auditorijai. Tas ir nozīmīgi, jo žurnālisti novērtē stāsta aktualitāti atbilstoši vērtībai, ko tas sniedz viņu auditorijai.
6. Noteikiet savas merkauditorijas
Auditorija, kuru jūs vēlaties sasniegt, var svārstīties no dažiem vietējiem specializētiem žurnālistiem līdz miljoniem cilvēku visā pasaulē.
Ja viņu iesaistīšanās preses relizē ir būtiska, tad mērķauditorijas sasniegšana būs veiksmīgāka nekā jūsu relizes izplatīšana plašākai, mazāk saistītai populācijai.
Kopsavilkumā tas, kā jūs izplatīsiet savu relizi, būs atkarīgs no jūsu mērķiem un mērķa tirgiem.
7. Izvelieties pareizo preses relizes izplatisanas pakalpojumu savam uznemumam
Vissvarigakais faktors lemjot par to kur sutit preses relizes ir izveleties pakalpojumu kas savieno ar jusu merkauditoriju ko varat izvelet pec profesijas regiona vai interese starp citiem kriterijiem.
Jusu finansiala situacija jusu merkauditorija cik daudz jus prasat papildus pakalpojumus piemeram preses relizes rakstisanu vai redigesanu un preses relizes tipa bus ietekmes faktori kas mediju izdevums ir labakais jusu prieksdomam seit ir dazas lietas par kuram padomat:
- Newswire: Visefektivakais cilvekiem kas prasa daudzslanu merkesanu pec regiona industrijas un citiem faktoriem
- eReleases: Labakais uznemumiem kas merke masveida izplatisanu vairakiem mediju izdevumiem
- PR distribution: Visefektivakais uznemumiem kas cenšas sasniegt arvalstu mediju ekspertus
- Linking news: Labakais uznemumiem kas prioritete dod zimola redzamibu caur balti etiketetam relizem
- Fiverr: Labaka vieta kur atrast preses relizes rakstisanas un izplatisanas paketes mazajiem uznemumiem ar budzetu
8. Izveidojiet savstarpeji izdevigas attiecibas ar zurnalistiem
Mediju kontaktu veidosana ir pirmais solis efektiva preses relizes izplatisana jo si zurnalisti ir merki ko viniem nepieciesams konsekventi sasniegt tapat ka jus.
Zurnalisti var palidzet jus sasniegt jusus merkus sedzot jusu zinas un jus droši vien varetu piedavat viniem dazadas lietas piemeram avotus stastiem citatus un citas lietas.
9. Turpiniet atjauninat savu mediju kontaktu sarakstu
Izmantojot e-pasta meklešanas un verifikacijas rikus jums vajadzetu rupigi parbaudit savu mediju kontaktu sarakstu pirms sutit savu preses relizi tiem.
Jus varat izmantot jebkuru riku pec jusu izveles lai meklet e-pasta adreses un noskaidrot vai jusu saraksts satur novecojušas vai nepareizas informacijas piemeram e-pasta adreses kas vairs nav derigas un atjauninat to ar patreizajam.
10. Vieteja ziņistabas sutiet savu relizi caur e-pastu zurnalistiem
Nav garantijas ka ziņistabas redzes un lasis preses relizes kas tiek sutitas uz visparejo e-pasta adresi vai caur tiešsaistes web formam.
Labaka rikosanas karta ir izplatit savu preses relizi tieši tiem zurnalistiem kuri visvairak interesetos par jusu tematu.
Sutiet savu preses relizi uz zurnalistiem identificetajam e-pasta adresem kuri bieži raksta par jusu tematu publikacijam kas apkalpo jusu merkauditoriju.
11. Sutiet savu preses relizi influenceriem un blogeriem
Papildus tam ka izplatajat savu rakstu zurnalistiem un mediju izdevumiem caur izplatisanas pakalpojumu sazinieties ari ar blogeriem un influenceriem kuri rada saturu jusu nozare. Dazos gadijumos vini ir pozicija lai tieši komunicetu jusu zinas ar nozimigu dalu no jusu merkauditorijas.
12. Nodrosiniet ka sazinaties ar zurnalistiem neilgi pec preses relizes izplatisanas
Pec tam kad esat iesniedzis savu preses relizi dodiet zurnalistiem laiku to izlasit un tad tris dienu laika uzrakstiet sekosanas e-pastu.
13. Izmantojiet socialos medijus lai reklametu savu preses relizi
Izplati savu preses relizi socialajos medijos pec ta publicešanas lai paplašinatu savu auditoriju un palielinatu savas kompanijas uzticamibu starp sekotajiem.
Gala domas
Nobeiguma atslega efektivai preses relizes izplatisanai ir saprast auditoriju ko velaties sasniegt izveleties atbilstošus izplatisanas kanalus un veidot saistošu vestijumu kas saistis ar tiem.
BUJ
Cik gara jabut preses relizei 2023. gada?
Ieteicamais garums zinas relizem ir viena lapa jeb 400-500 vardi kas ir lielaka dalas no tam garums. Jusu preses relize jabut konciza tikai ieklaujot atbilstošo informaciju.
Kadi ir labakie vardi ko lietot preses relize?
Rakstot preses relizi un virsrakstu tris visefektivakie vardi ir bezmaksas jauns un labakais. Visi saprot to nozimi. Startling cerebral scientific un critical ir dazi labi bloga virsraksta vardi.
Kads ir labakais laiks lai izdotu preses relizi?
Tai jabut nosutitai starp 10:00 un 14:00.
Kadi ir apakšvirsraksti uz preses relizes?
Apakšvirsraksts ir teksts tieši zem virsraksta. Vienkarsi sakot apakšvirsraksts precize papildus virsraksta informaciju kas veido jusu preses relizes zinas vertibu.
Ko liek pie preses relizes beigam?
Tris mārciņas zimes (###) kas novietotas virs standarta teksta vai zem pamata teksta preses relize signalize medijiem ka nav vairak teksta ko publicet.
Kadas ipašibas raksturo labu preses relizi?
Laba preses relize jabut faktiska toni un jabut isai un vienkarsai lai dotu rakstniekam stasta būtibu. Ja vinam nepieciesams papildus informacija vins sazinasi. Sniedzot precizu zinas informaciju un rakstot atbilstoši publikacijas stilam jums ir labs sans pastastit savu stastu.
Kads ir preses relizes rakstisanas stils?
Standarta preses relizes izmanto apgriezta piramida strukturu kas padara to viegli lasamu zurnalistiem un redaktoriem lai vispirms iegut svarigako informaciju. Tas nozime ka releases virsraksts un vadiba jabut zinas akam.