Spēlējiet spēli ar nejaušiem svešiniekiem Times Square
Ja jebkad esat vēlējies spēlēt spēli ar nejaušiem svešiniekiem, stāvot Times Square vidū, tad jūsu lūgumi tika īslaicīgi atbildēti 8. un 9. septembrī.
Izmantojot Mega Screen reklāmas dēli, kas atrodas 1500 Broadway un West 43 ielā Manhetenā, garāmgājēji varēja skenēt QR kodu ar savu viedtālruni, lai piedalītos kā “interaktīvais skatītājs” Streamline Studios 2020. gada kooperatīvajā spēlē Bake ‘n Switch. Tie, kas to izdarīja, varēja iesaistīties un spēlēt spēles daļu, nelejupielādējot vai neinstalējot to.
Šī bija publiskā testa daļa “Projekta Monarch”, prototipa, kas apvieno digitālās reklāmas dēļus ar mobilajām spēlēm, izmantojot 5G, lai radītu to, ko tā organizatori sauc par “mobilajām pūļa spēlēm”. Ar Projekta Monarch tehnoloģiju, reklāmas dēļi varētu kļūt par interaktīviem pasākumiem. Iedomājieties reklāmu, kuru varat pacelt un spēlēt savā tālrunī kopā ar trīs ceturtdaļām miljona cilvēku, un jūs iegūstat priekšstatu par to, ko tas cenšas sasniegt.
Ar Projekta Monarch tehnoloģiju, reklāmas dēļi varētu kļūt par interaktīviem pasākumiem.
Projekts Monarch ir sadarbība starp vairākām grupām, tostarp: Streamline Media Group, Metaverse orientētu izstrādātāju, kas pērn izlaida Bake ‘n Switch caur savu spēļu zīmolu; Genvid, kas ražo rīkkopu interaktīvu tiešraidi veidošanai; Outfront Media, kas pieder Times Square reklāmas dēlis; Intel, kas projektam pievienoja savu Smart Edge tehnoloģiju; un Sky Packets, kas nodrošināja 5G savienoto karsto punktu, kas ļāva lietotājiem pieslēgties Projekta Monarch.
“Interaktivitāte dominē gandrīz katrā mediju veidā, un šis eksperiments pierāda, ka pat vismodernākie digitālie reklāmas dēļi var tikt pārdomāti,” sacīja Džekobs Navoks, Genvid Technologies līdzdibinātājs un izpilddirektors, preses relīzē. “Ar mūsu interaktīvo tiešraidi tehnoloģiju un Intela uzlabotajiem 5G tīkla platformiem, reklāmdevēji un zīmolu sponsori var viegli un dinamiski nodrošināt aizraujošu, izklaidējošu saturu, ko patērētāji ne tikai atceras, bet pat bauda tieši.”
Projekta Monarch testa laikā līdz sešiem nejauši izvēlētiem dalībniekiem varēja tikt pievienoti, lai palīdzētu vienam no diviem Bake ‘n Switch spēlētājiem, ar trim interaktīvajiem skatītājiem katras spēlētāja pusē. Katrs minispēles raunds ilga piecas minūtes un beidzās ar to, ka gan spēlētāji, gan skatītāji varēja pieskarties saviem ekrāniem, lai palīdzētu palielināt rezultātu reizinātāju.
Teorijā, kā apgalvo Genvid, Monarch tehnoloģiju var izmantot, lai pārvērstu gandrīz jebkuru digitālo raidījumu par interaktīvu pasākumu, ļaujot skatītājiem iesaistīties ekrānā redzamajos notikumos un piedalīties.
Genvid apgalvo, ka lielapjoma Monarch izvietojumam var būt 750 000 vienlaicīgu lietotāju.
“Streamline nepārtraukti strādā pie projektu un partnerattiecību attīstīšanas, kas veicinās spēļu industrijas attīstību,” sacīja Aleksandrs Fernandess, Streamline Media Group izpilddirektors Genvid preses relīzē. “Mēs uzskatam, ka biznesa un rūpniecības digitālo transformāciju vislabāk paātrina videospēļu tehnoloģiju un kompetenču izmantošana. Streamline vienmēr ir gatavs un spēj inovatīvi attīstīt globālas patērētāju pieredzes ar uz priekšu domājošiem partneriem.”