Kā tikt galā ar negatīviem Facebook komentāriem 2023. gadā
1. Atbildiet uz komentāriem pēc iespējas ātrāk
Jūs negribat gaidīt vai ļaut negatīvajiem Facebook komentāriem turpināties jūsu lapā. Cilvēki pamanīs, ka kāds ir sūdzējies un jūs ilgu laiku neesat atbildējis, ja atstāsiet komentārus neatbildētus ilgāk par nepieciešamo laiku.
Tā vietā atbildiet uz negatīvajiem komentāriem tik ātri, cik vien varat, lai apturētu to augšanu un pārvēršanu kaut kā potenciāli kaitīgā.
Ātra atbilde uz visiem negatīvajiem komentāriem parādīs komentētājam, ka jūs rūpējaties un pievēršat uzmanību tam, kas notiek jūsu lapā. Turklāt tas piesaistīs uzmanību jūsu apņemšanai nodrošināt sekotāju laimi.
2. Izvairieties atbildēt ar citu negatīvu komentāru
Kopumā mēģiniet izvairīties no “atbildes uguns” ar negatīvu atbildi. Lai gan varētu būt jautri pārspēt kādu vai izsmiet kādu, kurš ir acīmredzami nepareizs, jūs riskējat zaudēt pārējās auditorijas cieņu un pat tērēt savu dārgo laiku un naudu lietām, kas nav jūsu prioritātes.
3. Paslēpiet negatīvos komentārus
Facebook piedāvā vienu no labākajiem sociālo mediju pārvaldības rīkiem. Facebook ļauj jums paslēpt komentāru no skata, ja nevēlaties, lai tas būtu redzams visiem vienā no jūsu ierakstiem.
“Paslēpt” pārvaldības opcija ir pieejama, kad noklikšķiniet uz “Paslēpt” vadības saites, kas tiek parādīta zem ieraksta vai labajā pusē, ja virs tā novietojat kursoru.
Brīnišķīgais šīs opcijas aspekts ir tas, ka riebīgais komentārs joprojām būs redzams, kad persona, kas to publicējusi, pārbauda komentārus, kā arī viņu draugiem.
4. Padariet savu atbildi rotaļīgu un patīkamu
Atzīstiet savu kļūdu un, iespējams, izsmiet sevi vai savu uzņēmumu, ja vēlaties pārvērst negatīvo komentāru vai sūdzību pozitīvā.
Taču jums jānodrošina, ka saglabājat zīmola tēlu, ko vēlaties veidot. Pazemība un vieglums ir divi spēcīgi ieroči, ko varat izmantot, lai ātri neitralizētu savus kritiķus.
5. Uztveriet komentāru ar rezervi
Daudzi cilvēki piekrīt, ka sociālie mediji nav īsta vieta un tāpēc viņi nepieņem nopietni to, kas tiek teikts sociālajos medijos. Arī jūs varat to darīt!
Taču pirms jūs varat izdomāt, kā rīkoties ar citu cilvēku nepatīkamajiem komentāriem, vispirms jums jāpieņem tie ar pazemību.
Atteikšanās uzņemties atbildību nenozīmē labu jūsu zīmolam, neskatoties uz to, cik daudz jūs vēlāk atvainojaties.
6. Padariet savas atbildes personiskas
Atbildot uz saviem Facebook faniem, nekad neizmantojiet vispārīgas vai pamata atbildes.
Taču tas nenozīmē, ka jums nav jābūt procedūrai nepatīkamu komentāru risināšanai. Lai gan ir laba doma būt konkrētai atbildei bieži sastopamajiem scenārijiem, neuzticieties tikai šim veida atbildēm. Tā vietā ievērojiet šos dažus, tomēr noderīgus padomus zemāk!
- Vienmēr izmantojiet sekotāja vārdu savos atbilžu tekstos.
- Vienmēr parakstieties ar savu vārdu, piemēram, Pēteris.
- Atcerieties, ka jūs runājat AR cilvēkiem, nevis UZ tiem.
7. Jautājiet viņiem, kā jūs varat palīdzēt, un tad palīdziet
Šis padoms attiecas vairāk uz uzņēmumu īpašniekiem. Ja komentārs, ar kuru jūs saskaraties, ir acīmredzami aizskarošs un bez konteksta, atvainojieties komentētājam un jautājiet, kā varat palīdzēt situāciju uzlabot.
Tad notiks viena no divām lietām: viņi atbildēs ar kaut ko, ko varat darīt, vai arī viņi būs tik pārsteigti, ka esat atbildējuši un vairs neko citu teikt. Jebkurā gadījumā jūs būsiet reaģējuši atbilstoši.
8. Saprotiet, kad dzēst vai slēpt komentārus
Daži cilvēki Facebook ievieto ļaunus komentārus vienkārši tāpēc, ka meklē uzmanību no konta īpašnieka un vienkārši vēlas izraisīt troksni.
Lai gan ir nepieciešams reaģēt uz negatīviem komentāriem un reakcijām, var būt gadījumi, kad ir piemēroti tos dzēst vai slēpt.
Komentārus, kas ir apmelojoši, aizskaroši vai surogātpasta veida, vajadzētu dzēst. Līdzīgi var paslēpt arī komentārus, kas nav saistīti ar jūsu ierakstu vai ir ārpus tēmas. Zinot, kad dzēst vai slēpt komentārus savā Facebook lapā, ir būtiski uzturēt pozitīvu un konstruktīvu sarunu.
Daži jautājumi, kas var palīdzēt jums saprast, kuri komentāri paliek un kuri aiziet ir; Vai komentētajiem ir aktīvs konts un aktīvi sekotaji? Vai citi reaģē uz viņu teikto? Ir būtiski, lai šie cilvēki reaģētu uz jūsu ierakstiem un klausītos to, ko viņi saka, bet ne vienmēr ir vērts ar viņiem sazinieties.
9. Saglabajiet labu advokatu un izmantojiet humoru
Reaģējot uz negatīviem komentariem un reakcijam ir būtiski saglabat pozitivu toni. Pat ja tas ir tikai pateiciba personai par viņas komentariem, meginiet atrast kaut ko pozitivu sakam par komentaru vai atbildi.
Saglabajot pozitivu toni saruna var palidzet mazinat situaciju un paradiet ka esat gatavs sadarboties ar savu auditoriju lai atrisinatu jebkuras problemas.
Jus ari nekad nevarat noiet greizi ar humoru. Patiess humors nevis sarkasms var mierinat patiesi aizvainotu sekotaju un izmest no sliedem dusmigu trolli visu laiku priecajot jusus citus sekotajus.
Nobeigums
Katrsm Facebook lietotajam kas velas augt savu tiešsaistes kopienas gaidit negativus komentarus un ari megina tikt gal ar tiem pec iespejas labak.
Atcerieties jus nekad nevarat noiet greizi ar pieklajibu un mierigi reagejot uz siem komentariem. Tadel mes ceram ka jus spejat darit to kas pareizi! Ja jusam ir jautajumi jus varat nosutit mums epastu vai vienkarsi pajautajiet komenaru sadala zemak.
BUJ
Cik daudz veidu var parvaldit negativus komentarus?
Pastav tris opcijas ka rikoties ar so: 1. Dzest ziņot vai paslept piezimi 2. Ignoret komentaru 3. Atbildet.
Kadel ir svarigi atbildet uz negativiem komentariem?
Atbildot uz negativam atsauksmem ne tikai uzlabo jusu patereju reputaciju bet ari parada negativiem atsauksmes sniedzejiem ka jus esat gatavi atrisinat vinu problemas un iegut vinu biznesu atpakal.
Ka jus rikojieties ar pozitiviem un negativiem komentariem?
Sakumaa atzistiet atsauksmi tad izmeklejiet kapiec klients ir tik dusmigs. Tad jus varat piedavat privatu sarunu pa telefonu epastu vai cato lai nonaktu lidz problemas saknei.