Kā izveidot lielisku vietnes galveni
1. Koncentrējieties uz vietnes svarīgākajiem elementiem
Jums jāapsver, kā apvienot svarīgākos vietnes elementus vienā galvenē.
Galvenē parasti ietilpst šādi komponenti:
- Logotips
- Izvēlne un navigācija
- Meklēšanas josla
- Lietotāja konts
- Aicinājums uz darbību (Call-To-Action)
- Svarīgs teksts
Dažos galvenēs var būt arī iepirkumu grozs, sociālo mediju saites, valodu izvēles utt. Tas atkarīgs no jūsu vietnes veida un galvenajiem resursiem, pie kuriem vēlaties nodrošināt lietotāju piekļuvi.
2. Izvēlieties lasāmu fontu
Fonta stils ir svarīgs galvenes dizaina elements. Tā kā galvenē būs tikai neliels daudzums satura, kas efektīvi jānodod svarīga ziņa, katrs elements var spēlēt izšķirošu lomu. Tāpēc pārliecinieties, ka izvēlētais fonts ir skaidrs, izceļas un nepazūd fonā.
Turklāt ir svarīgi piesaistīt lietotāju uzmanību ar virsrakstu vai nosaukumu. Lai to izdarītu, varat izmantot lielu (vai ļoti lielu) fonta izmēru.
Beigās, atkarībā no jūsu zīmola estētikas un kopējā interfeisa dizaina, gan drosmīgi bezserifa, gan eleganti serif fonti varētu būt lieliska izvēle.
3. Izmantojiet vizuālos elementus
Vietnes varonis un galvene bieži ir divi atšķirīgi elementi, kur varoņa elements parasti ir attēls vai video. Tas ļauj pielāgot jūsu lapu, izveidot personisku saikni ar lietotājiem un ātri nodot jūsu produkta vai pakalpojuma būtību.
Statistika rāda, ka cilvēka smadzenes apstrādā teksta informāciju 60 000 reizes lēnāk nekā vizuālo informāciju.
Tāpēc, kad tas ir piemērots, vizuālais elements jāizmanto. Piemēram, lipīgus galvenes bieži veido bez attēliem, lai netraucētu lietotāju ritināšanu.
Vizuālais saturs varoņa blokā var piesaistīt lietotājus dažādos veidos. Ja tos izmanto pareizi, katrs no tiem var piedāvāt kaut ko vērtīgu.
Daži lieliski vizuālie elementi, ko varat izmantot:
- Animācijas un ilustrācijas; Efektīvs attēls nodod konkrētu ziņojumu auditorijai. Savukārt animēts saturs var piedāvāt aizraujošu un izklaidējošu pieredzi.
- Fotogrāfijas: Reālas fotogrāfijas kļūst arvien populārākas, jo tās personalizē vietnes un emocionāli tuvina patērētājus. Augstas kvalitātes attēli var atstāt spēcīgu iespaidu un piesaistīt lielu uzmanību.
- Video: Jūs varat piesaistīt apmeklētājus ar īsu video, kas iepazīstina ar jūsu uzņēmumu, produktu, personālu utt., lai ātri izskaidrotu, ko jūs darāt un kāda ir jūsu pakalpojuma galvenā priekšrocība.
4. Izmantojiet lipīgu galveni, lai ļautu ritināšanas navigāciju
Ja apmeklētājs ierodas jūsu vietnē un viņam jāritina lapa atpakaļ uz augšu, lai pārvietotos citur, tas var viņu kaitināt.
Lipīgais galvenes risina ritināšanas problēmu, sekojot jūsu klientam lapas lejupritināšanai. Lipīgais galvenes darbojas labi gan datoru, gan mobilo vietņu vietnēs un ir būtiski veicinot pārdošanu e-komercijas vietnēs.
5. Izmantojiet izvēršamos izvēlnes vietnēs ar daudz attēliem
Lielākajai daļai gadījumu parasta vietnes galvene ir piemērota, bet vietnēm ar daudz attēliem, piemēram, fotogrāfiju portfeļiem, labāk darbojas izvēršamie izvēlnes. Lai šīs izvēlnes parādītu visas pieejamās izvēlnes opcijas, apmeklētājam jānoklikšķina uz konkrētas paplašināšanas ikonas.
Izvēršamie izvēlnes ir noderīgas mobilajai vietņu optimizācijai, bet tās kļūst arvien populārākas arī datoru vietnēm. Visa satura, ko ievietojat galvene, var atrasties jūsu izvēršamajos izvēlnes, bet tas tiks novirzīts uz malu nevis parādīts augšdaļa.
6. Saistiet lietotājus ar aizraujošu aicinājumu uz darbību (CTA)
Aicinājums uz darbību bieži tiek uztverts kā paziņojums, kas parasti parādās emu bloga ieraksta vai vietnes apakšdaļa. Tomer aicinajums uz darbibu butu ieklauts ari vietnes augseja dala.
Aicinajums uz darbibu ir lielisks instruments, lai mudinatu vietnes lietotajus veikt konkretu darbibu. CTA pogas piemeram “Pieregistreties”, “Sazinieties ar mums”, “Sakt” utt., ja tas strategiski izstradats un novietots, palielinas klientu uzturesanos un pardosanu.
No pogas izmera un krasas lidz tas novietojumam – viss ir svarigs.
Efektivam CTA parasti jabut:
- Skaidram un atskirigam.
- Ispildigam
- Viegli sasniedzamam
- Sposam nodot skaidru zinojumu.
Turklat nevelaties lai citas galvenes elementi noslegtu jusu CTA – ikviens kas apmekle jusu vietni tam jabut redzamam ka vienam no pirmajam lietam.
7. Vienkarsot navigaciju un meklesanu
Lieliska navigacija ir butiska jo lietotaji aizies ja nevar atrast ko mekle. Tomer jusu vietnes merkis pilniba ietekmes visu citu tostarp jusu navigacijas saites galvenes menu stilu meklesanu utt.
Ja velaties pieverst lietotaju uzmanibu CTA video ievadam vai tikai vienam zinojumam jus gribesiet izmantot hamburgera menu pogu un paslept menu. Noklikskot uz ikonas lietotaji var pieklut saitem kamer pats galvenes neparada parak noslogots.
8. Vienmer atjauniniet savu galveni
Lai vietnes galvene butu efektiva tai jabut pareizai informacijai. Atjaunojiet visu laicigi vai tas butu jusu telefona numura maina vai minimalais pasutijuma apmera maina bezmaksas piegadei. Ja galvene satur neprecizu informaciju pircejs var palikt neapmierinats un jus varat zaudet darujumu.
Mes iesakam sadarboties ar web dizaina specialistiem jo tas palidzes uzturet jusu vietnes galveni un parliecinaties ka tai ir visas butiskas detalas par jusu uznemumu.
Noslēgums
Sis raksts ir sekmigi paradijis ka izveidot lielisku vietnes galveni ar dalitiem padomiem. Vietnes galvene var palidzet generet pardosanu vietne vai atgruzt potencialos klientus.
Tadel ir svarigi likt apzinatu piepuli lai izveidotu lielisku galveni jusu vietnei. Jus noteikti busiet pateicigs ka to izdarijat.